Najczęściej zadawane pytania

1) Jaki jest koszt dowozu?
W przypadku abonamentów dowóz jest bezpłatny. Przy zamówieniu jednorazowym kwota uzależniona jest od odległości między miejscem docelowym, a Panem Pyrą. Koszt dostarczenia należy sprawdzić na naszej stronie wchodząc w zakładkę DOSTAWA. Poniżej link: https://www.panpyra.pl/dostawa  

2) Czy jest możliwość zmiany dni dowozu obiadów w abonamencie?

TAK. Każdy klient do godziny 9 każdego dnia, może dokonać zmiany.  

3) Czy jest możliwość zmiany adresu dowozu obiadów w abonamencie?

TAK. Każdy klient do godziny 9 każdego dnia, może dokonać zmiany.  

4) Czy jest możliwość zamówienia ciepłego posiłku.

TAK. W przypadku zamówień jednorazowych jest możliwość dostarczenia ciepłego posiłku po godzinie 12.30.  

5) Czy jest możliwość odwołania dowozu obiadów w abonamencie?

TAK. Każdy klient do godziny 9 każdego dnia, może dokonać rezygnacji obiadu.  

6) Co dzieje się z odwołanym dniem?

Każdy niewykorzystany dzień przedłuża cały czas trwania zakupionego abonamentu.  

7) W jakich godzinach dostarczane są posiłki?

Zestawy obiadowe dowożone są między godziną 9.30, a 14.  

8) Czy jest możliwość wyboru konkretnej godziny dowozu?

Staramy się dostarczać posiłki w godzinach odpowiednich dla naszych klientów. W przypadku pytań odnośnie dokładnego czasu dowozu, zawsze podajemy ramy czasowe, w których można spodziewać się obiadu. Powyżej 15 zamówionych dań możliwe jest uzgodnienie konkretnej godziny dowozu.  

9) Czy jest możliwość pozostawienia obiadu pod drzwiami, bądź powieszenia go na klamce od drzwi?
TAK. Wystarczy podać kod ułatwiający wejście na posesje czy klatkę schodową, a nasz kierowca pozostawi posiłek w podanym przez Państwa miejscu.  

10) Czy można zakupić abonament jako prezent?
TAK. Przy zakupie można podać taką informacje w uwagach zamówienia lub poprzez kontakt mailowy czy telefoniczny z naszym menagerem.  

11) Czy posiłek trzeba zjeść w dniu dostarczenia?
NIE. Dbamy o jakość naszych posiłków, w związku z tym każde danie przechowywane w lodówce może zostać zjedzone w ciągu trzech dni od dostarczenia.  

12) Czy można zjeść posiłek na miejscu?
Dania dostarczamy wyłącznie na zamówiony adres, niestety nie ma możliwości konsumpcji na miejscu.  

13) W jaki sposób można się z Państwem kontaktować?
Jesteśmy dostępni pod numerem telefonu : 731 555 575 pod adresem mailowym: zamowienia@panpyracatering.pl oraz na Facebooku : https://www.facebook.com/PanPyraCatering/  

14) W jaki sposób przyjmują Państwo zamówienia?
Zakup jednorazowy czy abonamentu możliwy jest poprzez stronę: www.panpyra.pl www.pyszne.pl oraz kontakt telefoniczny:731 555 575 mailowy: zamówienia@panpyra.pl Facebook : https://www.facebook.com/PanPyraCatering/  

15) Jakie dane potrzebne są, aby korzystać z abonamentu?
W przypadku abonamentu potrzebne dane to: imię i nazwisko odbiorcy numer kontaktowy adres dostarczenia wraz z szczegółami dotyczącymi: numeru domofonu, miejsca pozostawienia posiłku, czy opisania samego dotarcia do celu  

16) Jakie formy płatności Państwo obsługują ?
Dostępne formy płatności to: przelew, płatność online, gotówką, kartą.  

17) Gdzie można znaleźć menu/ jadłospis tygodniowy?
Cały jadłospis znajduję się na naszej stronie www.panpyra.pl . Dodatkowo przygotowujemy codzienną relacje z wyszczególnieniem posiłków na naszym FB: https://www.facebook.com/PanPyraCatering/  

18) Kiedy zmieniane jest tygodniowe menu na stronie?

Staramy się, aby jadłospis został opublikowany najpóźniej w niedziele poprzedzająca kolejny tydzień.  

19) Czy można zmieniać dania abonamentowe?
TAK. Każda zmiana, zupy albo dania na Specjalność Pana Pyry wiążę się z dopłatą symbolicznych 2 złotych do danego posiłku.  

20) Czy jest możliwe powiększenie zestawu?

TAK. W naszej ofercie zaznaczyliśmy, że jest możliwy zakup dodatkowej porcji mięsa przy dopłacie 5 złotych. W przypadku powiększenia zestawu o dodatkowe danie należy poinformować nas do godziny 9 danego dnia. Wówczas kierowca dostarczy zamówiony posiłek, a Państwo mogą uiszczyć kwotę dania gotówką lub kartą.  

21) Czy są dania bezglutenowe lub wegetariańskie?
TAK. Posiadamy w naszym menu dania bezglutenowe oraz wegetariańskie Propozycje dań znajdziecie w zakładce: MENU Poniżej link: https://www.panpyra.pl/restauracja/pan-pyra

22) Czy jest dostępna lista tabeli kaloryczności posiłków?
NIE. Pan Pyra nie jest cateringiem dietetycznym. Specjalizujemy się w daniach domowych, które mają być smaczne oraz pożywne. Kaloryczność zestawu obiadowego wynosi od 900 do 1200 kcal.

23) Czy pojemniki, w których dostarczane są posiłki można wykorzystywać do podgrzania w kuchence mikrofalowej?
TAK. Każde danie dostarczane jest zimne w specjalnych opakowaniach, które pozwala na wygodne podgrzanie posiłku w kuchence mikrofalowej. Wystarczy bez zdejmowania folii włożyć do mikrofalówki na 3 minuty.